top of page
  • Obrázek autorarionka

.týdeníček #4: písničky, koncerty, pouliční pařby, domácí smyčky


máme za sebou párty v kabinetu, první koncert po spoustě měsíců. fullmoon má deset let. axe by měla radost.


včera byla párty. kamarádi slavili deset let od vzniku hudebního časáku.

sešli jsme se v brně u kytar, popovídali si o životě a dali jsme si rum. bylo to moc hezký.


kruhy pokřtily 26. června novou desku a toto je ukázka z ní. nejlepčí řev, nejlepčí trička. nejlepčí písnička. live video eště bude. až najdu hlavu.





po fázi houpací koně mám fázi piano ballad. jsem zvědavá, co bude další tejden. neskutečný tracky tohle.


isama zing je další jméno týpka dosud známýho jako pjoni, aka Jonatán Pastirčák, též proslaven coby kluk, co dělal beaty pro nový tracky Katarzie -- mmj drag queen, kde se mi to hodně líbilo. opět známý pattern, každej tvůrce má sedum kapel a čtyři alter ega, klasika brno. nepřestává mě to fascinovat.



naprosto geniální "analogový rave". v rámci akce UPROSTŘED - Hudební promořování 3.7.2020 hráli ve dvou v Brně u Jošta na Moraváku (Michal Janík z Ghost of You a Lukáš Palán z Acute Dose) a úplně mě dostali. technologie, které jsem měla s sebou, samozřejmě nebyly schopny zachytit situaci, ale mí tančící mi rozumějí. skvělá muzika. tanec bosky po teplé dlažbě, zatímco město rezonuje v záři zapadajícího slunce. nemám slov. dík!



btw. a někdy taky vyrábím techno. dělám to po nocích, když nemůžu spát. nejsem teda žádnej jakože producent, jo, ale dost mě to baví.




43 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page