top of page
  • Obrázek autorarionka

.high functional cynism aneb V síti

v notepadové appce v mým telefonu je strašně moc různých začátků textů. jeden z nich je ze dne, kdy jsem šla na film V síti.


někteří lidi tvrdí, že když holka např. mluví vulgárně či kouří, je to buranské. tady vás s prominutím vopravím, neboť buranské je posílat cizím lidem svůj koneček.


p.s. nasral sem se, neboť mám krátký zážeh.


inu, jak už jsem říkala před premiérou... bejt holka, co je nějak aktivní a "žijící" na internetu, téměř automaticky znamená, že vám budou úplně cizí lidé posílat fotky svýho nádobí, one-liner balicí hlášky plný tupých chyb, nevyžádaný popisy svých úchylek a nabídky kvaletňího seksu. klidně jako úplně PRVNÍ kontakt, no prosim.


je úplně jedno, kolik vám je, co děláte, jak se na netu prezentujete, jaký máte fotky či kým chcete být. oni to prostě dělaj. a to říkám já, třicetiletá rašple, jíž už v poště přistálo za ty roky iks oudů, o který sem fakt nestála. blokace, čau. jenže já jsem už staré hovado a moje iluze o vztazích tohle neovlivní. ty děcka to ještě neví, hledají kontakt, přátelství, souznění, vztah. (například proto, že se s nimi doma o věcech nikdo nebaví.)


herečky samy potvrdily, jak STRAŠNĚ rychle ten cynismus po několika dnech nastupuje. v tom kině bylo den po premiéře narváno a 70% z toho ženských. hoch vedle mě se tomu hrozně divil. že prej co to je za demonstraci nebo co. zatímco holky si po projekci sdělovaly, co konkrétně se z tý palety přihodilo jim.... (!!)


co ještě říct. pokud nevíte, co si o tom myslet, běžte na to do kina asap. a vemte i dceru. toto povědomí je extrémně důležitý. dík.

(9.3.2020)



33 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page