top of page

Why must we fall apart to understand how to fly?

Evanescence komunita na discordu je úžasné místo, které mi v poslední době ohromně pomohlo. A lidé, kteří sbírají staré informace a obdivují staré webiky. Bez toho bych nikdy nezačala ani uvažovat, jak se píše slovo "motivace".


Pamatuju si dodnes, jak jsem nebyla schopna přečíst dva odstavce v anglickém časopise a jak mě to frustrovalo. Dnes zažívám pochopení a pocit sounáležitosti v jiném jazyce. Jak mi tento pocit v pubertě chyběl.


Album Fallen oslavilo dvacet let. Mnozí z nás se za tu dobu změnili, vyrostli, založili rodiny a jejich životy se proměnily s nimi. Pokud zbude ještě někdo, kdo se bude zajímat o můj archiv zajímavostí o Evanescence, budu nadšená. Ale napište mi to prosím na Twitteru. Tam nehrozí obrovský shitload spamu, který kdysi zabil můj server.


Bring me to life again pls.

17 zobrazení

Související příspěvky

Zobrazit vše

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page