top of page

čtvrtej prosinec 2020

Po dvou letech a poslechu nové epické skladby "Yeah Right", která vyšla včera, jsem si dneska postavila tenhle mini webík z ničeho. Jo, není to ani zdaleka tak husté, jak to bývalo kdysi, když jsem měla prachy a chtěla vŠeChNooO!... a samozřejmě mě to mrzí. Technologie se ale strašně moc posunuly od dob, kdy jsem psala web v texťáku. Všechno je mnohem víc komplexní a dynamické a design se staví na naprosto jiných základech než v roce 2011 (o 2006 ani nemluvím). Úplně nový světy. Furt to nechápu. A to jsem s tím prosím spoustu let pracovala ze strany klienta i serveru, domény i providera. Nevím nic - a čím víc vím, tím míň znám.

Ale to mě nezabije. Ráda bych se vrátila hlavně k překládání anglických rozhovorů s Evanescence, což mě vždycky nejvíc bavilo.

Takže. BRING ME TO LIFE, YEAH RIGHT.



13 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page