top of page
Obrázek autorarionkacz

Halsey skládá poctu Amy Lee ve videu k "Lonely is the Muse"

Americká zpěvačka Halsey vydává album s názvem "The Great Impersonator". Na instagramu zveřejnila video k novému songu "Lonely is the Muse", ve kterém napodobuje make-up a styl Amy na přebalu legendárního alba Fallen. K fotkám uvedla popisek: "AMY LEE, my OG dark rock queen." Na poslední fotce z dětství je vidět tričko s logem Evanescence.


Amy její příspěvek okomentovala:

"To je od tebe veliký kompliment, moje milá!"









V článku Kerrangu je upřesněno, že se Halsey v průběhu proma snaží imitovat umělce, kteří ji inspirovali při tvorbě nové desky. Převlékla se například za Dolly Parton, Cher, Davida Bowie a Dolores O’Riordan. Skladba "Lonely is the Muse" byla mimo jiné inspirována songem "My Own Summer" od Deftones, mně osobně přišel na mysl i song "Decode" od Paramore se svou specifickou ozvěnou.


"Použila jsem triky s make-upem a speciální efekty, aby můj obličej vypadal jinak, protože Amy má krásné mladistvé lícní kosti a já ne," uvedla Halsey na Twitteru. "Použila jsem pásku, kontaktní čočky, ale i další malá tajemství. Po tomhle mám chuť jít si nechat i propíchnout obočí."




4 zobrazení

Související příspěvky

Zobrazit vše

Commentaires


bottom of page